Standard eller special-udvikling?

Standard er for nogle et fy-ord... De vil meget gerne lave noget helt unikt til dig...
Når man arbejder med IT-projekter, betyder det, at du får et produkt, der er spritnyt og ikke brugt af andre før...
Det vil sige - der er heller ikke nogen, der har fundet alle fejlene.. Det er nemlig dig der skal finde fejl (... og sikkert også betale for at få dem rettet).

Det kan ikke altid lade sig gøre at bruge standard-moduler - men hos os sørger vi for at bruge så mange standard-elementer som overhovedet muligt.
Det betyder ikke, at vi ikke kan lave noget, der er superfedt, lækkert og nyskabende - men de vitale dele i eksempelvis en app, foretrækker vi, er gennemtestet.
Derfor har vi masser af standard-komponenter, som vi bruger hos alle kunder.

At vi bruger standard-komponenter, er din garanti for, at din app virker, og at eventuelle fejl rettes HURTIGT, når de opstår (og måske endda uden at du opdager det).

Forestil dig situationen:
Du er IT-udvikler og har ÉN kunde (ud af, lad os sige 300) der oplever en fejl i dit system.
Kunden har fået bygget en helt speciel app, hvor alle elementer er special-fremstillet...
Hvor hurtig er du til at løse opgaven?

Her er så en anden situation:
Du er IT-udvikler og har MANGE kunder, der bruger en del af dine standardkomponenter.
1 kunde falder over en fejl i et af dine standard-komponenter...
Hvor hurtig er du til at løse denne opgave?


Svaret er simpelt: Du løser selvfølgelig den opgave, hvor der er flest kunder, der kan blive ramt (sure, utilfredse, hidsige).
En anden indlysende fordel er, at én kunde oplever fejlen - og de sidste 299 når ikke at opleve fejlen, før du har fået den rettet.

Hvilken af ovenstående IT-udviklere vil du helst være kunde hos?

Relaterede nyheder