support@mysupport.dk - en fælles mailadresse

For at kunne give hurtigst muligt svar, har vi en fælles support-email som alle i huset har adgang. Læs her, hvorfor du bør bruge support@mysupport.dk når du henvender dig...

Det er ikke altid lige let, for dig, at gennemskue hvem der hurtigst kan hjælpe dig, og derfor har vi oprettet en fælles mailboks, som alle med support-ansvar, har adgang til. 

Vi bruger et ticket-system der sikrer at mails automatisk bliver prioriteret - og at vi kan se, hvis der er nogen der har ventet for længe på svar.

Det sker der, når vi modtager en mail

Når du sender til support@mysupport.dk får du en automatisk bekræftelse på, at vi har modtaget din henvendelse. 

Henvendelsen får et unikt ID, hvilket også gør at du nemt kan "tilføje" bemærkninger til "sagen", hvis det skulle blive aktuelt. Hvis du når at finde en løsning, før vi svarer tilbage, er det også nemt for dig at lukke sagen igen.

Den første person her i huset, der ser mailen, tager stilling til, om vedkommende selv kan løse opgaven, eller om opgaven skal tildeles en kollega. Alle i huset har mulighed for at følge hele korrespondancen, og kan på den måde, nemt supplere med oplysninger, hvilket gør, at du hurtigere får et brugbart svar.

Måling på svartider

Ligesom vi holder øje med, hvor hurtigt vi besvarer telefonen - så er vi også opmærksomme på, hvor hurtigt vi besvarer support-henvendelser. Det hjælper support-systemet os med, og på den måde, har vi også fokus på at få givet dig et hurtigt svar.

Til kamp mod CC-kultur

Hvis du sender til support@mysupport.dk er det hele samlet et sted - og du risikerer ikke en laaaang tråd af CC-mails, hvor der bliver kommunikeret på kryds og tværs "udenom" dig.

Der er altid nogen, der holder øje med support-mailen

I modsætning til vores personlige mails, så bliver der altid (i vores åbningstid) holdt et vågent øje med support-mailen.

Hvis du sender til en personlig mailadresse, er risikoen, at vedkommende du har skrevet til er i møde, har fri, er ude af huset eller lignende - og du kommer derfor til at vente unødigt.
Hvis du istedet sender til support@mysupport.dk, vil der være andre til at svare, som i langt størstedelen af henvendelserne, kan svare dig.

 

Relaterede nyheder