Telefon- og skype-møder

Telefon- og skype-møder

For at arbejde hurtigt og effektivt og samtidigt være personlige, forsøger vi at planlægge så mange af vores telefonsamtaler som muligt - læs her hvorfor...

Du har sikkert oplevet at ringe forgæves til en samarbejdspartner, eller ringe op, og opleve en telefonsamtale, hvor den du taler med, primært svarer noget ala "Det finder jeg lige ud af", "Det er jeg lige nødt til at undersøge med en kollega", "Det ved jeg ikke, men jeg vender lige tilbage med det" osv...

Lige præcis disse situationer forsøger vi at undgå, ved at booke telefon- eller skype-møder

Der er rigtig mange fordele ved at holde planlagte telefonmøder - herunder har vi samlet nogle af de vigtigste:

  • Bedre forberedelse
    Mødet er planlagt, så begge "parter" har mulighed for at forberede sig på mødet.
    Vi forsøger altid at lave en agenda (dette gælder også for fysiske møder), for på den måde at give de bedste muligheder for at forberede sig.

  • Ingen ringer forgæves
    Netop fordi mødet står i begges kalendere, så er der ingen der ringer forgæves

  • Ingen lange mailkorrespondancer
    Mange møder kan klares pr mail - omvendt, så kan lange mailkorrespondancer typisk undgås ved at holde et hurtigt telefonmøde. Når vi modtager en mail, vurderer vi derfor, om den rent faktisk kan klares pr mail, eller om det er bedre at booke et hurtigt telefonmøde.

Hvad er dine erfaringer med telefonmøder?
Skyd gerne en mail til tn@mysupport.dk - måske vi kan tilføje nogle andre fordele til listen overfor ;)

Relaterede nyheder